JULLOV!! =D

Äntligen jullov!! Kommer verkligen bli supernajs att vara ledig, det är precis vad jag behöver!
Hade en onödig och då menar jag riktigt onödig naturlektion i skolan och sen hade vi avslutning. Lärarna visade en liten pjäs på hur det kommer se ut på ett lärarmöte år 2025. Ganska kul faktiskt, speciellt eftersom Ann satt med mössa och stora hörlurar och lyssnade på musik. Hon klagar alltid på att vi håller på med mobilerna och ipods i skolan, haha.
Efter det blev det i alla fall lunch på donken =)
Nu har jag skickat in draman som var det absolut sista att göra för mig! wihooo, jag hann klart med allt i tid utan att behöva säga nej till sånt jag faktiskt vill göra =)
Nu tror jag att jag ska fira att vi har jullov genom att sova ^^ Är ganska trött.

"Om du hoppar upp får du leka med mina bollar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0