Julklappar

Usch, det här med julklappar är ganska jobbigt. Tycker det är mysigt att gå och julhandla, hellst när det är snö! Man blir på så himla bra humör då =) Men, är sämst på att komma på vad jag ska ge, ångrar mig alltid och vill egentligen aldrig ge julklapparna. Tänker alltid att det inte är något bra jag har köpt. Dumt eftersom Helena alltid blir glad =)
Det är redan den 8:onde december, 16 dagar kvar till julafton och jag har inte köpt en enda klapp! Börjar få lite panik. Har redan sumpat 2 till Helena och har ingen jäkla aning om vad jag ska ge henne och inte till Jossan heller. Är inte heller säker på vilka jag ska köpa till. Glenn lär inte ha några pengar men jag kan ju vara snäll ändå och pappa vill inte ha något men ska jag strunta i mamma också då? Då blir hon kanske inte så glad men pappa kanske inte blir glad om alla får utom han, även om han säger att han inte vill ha. Nej usch vad sånt här är svårt. Får ta och suga på den karamellen ett tag till men innan helgen då ska jag ha bestämt. Vad och till vilka jag ska köpa! Sen får det bli som det blir =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0