Jahapp

Vad ska jag göra nu ? klockan är 4 och jag är inte ett dugg trött. Danne drog nyss från msn, Helena har också dragit och Mya däckade för flera timmar sen så det finns ingen att prata med. Har sett klart alla avsnitt av alla serier jag har och jag orkar inte sätta på Harry Potter. Kan ju inte somna med datan på i sängen och tv-spelet låter för mycket så jag tror att skivan går sönder och der får ju a b s o l u t inte hända!
Det brukar vara psych på tv vid den här tiden men tydligen inte idag. Great. Blir väl till att läsa några av mina miljoner böcker jag har hemma liggandes i en hög på golvet. Lär väl somna förr eller senare. Vi hörs imorgon! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0