9 December

Tog bort inlägget jag skrev för någon timme sen, det blev så himla konstigt ;) Tror i för sig inte att någon har hunnit läsa det. Möjligtvis Jossan, hon gör ju inget annat, haha. Egentligen borde jag sova nu men jag vill inte. Sov en stund efter maten istället för att göra ped-led, good! Har fortfarande massa kvar att skriva på skiten, fast fick en extra dag =) Naaajs!
Sitter just nu och diskuterar roliga bilder med Danne och lovade att kolla igenom Helenas data efter bilder på mig. Ska ta med ett usb också, får se om hon är villig att ge mig några =) ska träffa henne imorgon för att kolla serier ;D
Nu ska jag nog återgå till msn ;) Hoppas Sara och Stefan blir nöjda sen!
Så, inte lika konstigt som det första.

"Please fly away from my brain"


Kommentarer
Postat av: Helena

hehe jag läste det första :D

Föredrog det, de var ju helt cp :D

2009-12-10 @ 11:46:49
Postat av: jessica

Haha of course you did ;)

2009-12-10 @ 23:32:03
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0