8 December

Har fått klagomål på att jag inte uppdaterar tillräckligt ofta ? Hallå, jag uppdaterar när jag kan men jag kan försöka bli bätre, för din skull Stefan =) Fast jag misstänker att det är Sara som skrivit, haha. Du/ni kan i alla fall få höra något äckligt! Idag när jag satt och käkade på donken kom det en hemlös, eller han var i alla fall pank, och satte sig och började äta folks rester, not nice!! Blev smått äcklad och vågade inte lämna något på min bricka.
Var och kollade på BHL's spelning idag, Danne hade fixat en egen som projekt i skolan =) De var såklart asbra men tycker lite synd om Danne som fick vänta med att presentera allt för att alla kom sent! Självklart var jag och Jossan där i tid och typ först av alla ^^
Kom hem för bara en liten stund sen och nu är det ped-led som gäller!

"Fat people are hard to kidnap"

Kommentarer
Postat av: Sara

Asså det var ju jag som skrev men det var Stefan som klagade haha :D

2009-12-09 @ 19:03:47
Postat av: jessica

okej :P kan inte han skaffa en blogg så jag kan klaga på honom ?:D

2009-12-09 @ 23:37:35
URL: http://jesjo.blogg.se/
Postat av: saris

Haha det tycker jag med :D

2009-12-10 @ 14:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0