7 December

Tjolahoppsan =)
Skippade stan idag och tog bara skärholmen, hittade inte ett skit så ska kolla igen imorgon.  Sa till jossan att hon skulle se till så jag inte slösade mina pengar på mat men så fort vi kom dit sa hon "vi kanske borde äta, är jättehungrig och sugen på deras mat" så självklart blev det så. Blir middag ute imorgon också, kommer bli pank ju!
Nu har jag precis tryckt i mig två rostade mackor med skagenröra, mums! Kanske borde sätta igång med ped-led? Men är på flumhumör så kommer säkert behöva skriva om allt imorgon. Tror faktiskt jag struntar i det och ser på tv istället =)

"Vem ska hon ha sex med? hon är ju aldrig ute!"


Kommentarer
Postat av: Stefan

2009-12-08 @ 12:56:12
Postat av: Stefan

Jag börja bli trött på det här nu....Kan du uppdatera lite oftare kanske? FAN JESS!

2009-12-08 @ 12:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0