6 December

Än så länge har jag inte hunnit med ett dugg av det jag planerade att göra idag. Jossan väckte mig stax innan 2 och berättade att min farbror och hans barn skulle komma över och fika, då var det bara att slänga sig ur sängen och fixa sig lite snabbt.
Sen åkte jag med mamma och morfar till kyrkogården eftersom mormor skulle ha fyllt 77 idag. Tände bara ett ljus eftersom hennes grav är i Göteborg och dit kan man ju inte direkt åka på 20 minuter ;) Ska tillbaka och tända ljus sen på min födelsedag, då är det exakt 9 år sedan hon dog =(

Nu ropar mamma att det är mat, klockan 4!! Haha. Det är bara för att mamma ska iväg och jobba. Jag är i alla fall inte hungrig så äter sen, är inte helt 100 på om jag och Jossan skulle åka och äta på Heron. Kanske borde kolla det?
Ska börja med ped-led nu tror jag, eller städa. Ikväll vill jag i alla fall spela sims =D

Förresten, om man nu ska räkna så fyller bloggen 2 år idag! hahaha.

"Har ni inga djur som är normala?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0