5 December

Det här har verkligen inte varit min helg. Har kännt mig trött hela tiden så har inte gjort mycket annat än sovit och slappat vid tv:n. Inte kul, inte kul. Inatt sov jag 12 timmar och när jag vaknade var jag fortfarande jättetrött...
Kollade nyss igenom min kalender också och insåg att jag missade ridningen i fredags, great!!
Morgondagen lär inte bjuda på något roligt heller, då ska jag plugga och städa. Vet inte hur många gånger jag har planerat att städa men imorgon ska jag förhoppningsvis göra det. Rummet ser förjäkligt ut och garderoben börjar bli tom...
Nu ska jag nog krypa ner under täcket igen, känner att det behövs, tyvärr. Får se när jag lyckas ta mig upp imorgon.

"I'd like to leave"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0