26 December

Jag har nog haft den bästa annandag jul i mitt liv idag! =) Haha. Åkte till farsta för att handla, det fick bli underkläder och en jättemysig tjocktröja, love!! Sen blev det middag på Heron med Jossan. Riktigt jävla gott!! =D Men det roligaste var såklart att vara med Helena! Vi har invigit det nya sims som båda är helt kära i! Ska tillbaka imorgon för att spela mer!! =D
Vi har också lekt elaka idag!! Haha. Man ska ju inte vara taskiga mot småbarn men ofta vi bryr oss? Vi hade i alla fall kul och lite snälla var vi väl ändå, eller hur Helena? Vi varnade honom ju trots allt bara ;D haha Får se om jag får en arg liten fjortis efter mig någon dag ;)
Nu ska jag kolla på the hills och sen blir det väl sängen när jag har slutat flumma!!


"Grattis till flickvännen och herpesen som medföljde!"

Kommentarer
Postat av: Helena

Hehehe, ondskefullt geni som framtidia yrke kanske? ;D

2009-12-27 @ 03:16:46
Postat av: jessica

Det tycker jag!! Du kom ju nyss på något nytt ondskefullt så =D=D

2009-12-27 @ 03:35:31
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0