23 December

Imorgon är det ju för fan julafton!! =D=D Har fixat de sista julklapparna idag! Handlade till mamma och pappa trots att de inte vill ha något. För att jag är så snäll (haha inte alls bara för att jossan handlade till dem och jag skulle känna mig taskig) Snart är klockan 5 och det betyder att det 7 timmar kvar tills jag får öppna julklappen från Helena =) Hon har sagt att jag får öppna tidigare men vill inte fuska ;)
Skulle egentligen ha städat mitt rum idag, det ser fortfarande förjävligt ut! Men istället ska jag nog sova lite efter maten, är jättetrött! Sen mår jag lite illa också, haha. Bara Jossan och Helena som vet varför ;) Men det börjar faktiskt gå över, har insett att det inte var så hemskt som jag trodde från början =) Det är fortfarande hemskt, bara inte lika mycket.

"Haha. Allvarligt? Nu har du säkert aids!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0