20 December

Har inte orkat blogga på hela dagen men det passar perfekt nu när jag inte har något att göra. Vet egentligen inte varför jag fortfarande är uppe. Det finns inget att se på tv, ingen är innë på msn och trots att jag inte gick upp försen 3 är jag trött. Antar att jag helt enkelt inte har någon lust att sova, känns som det är det enda jag har gjort den här helgen.  Om 20 minuter är big bang theory klart, då har jag i alla fall något att roa mig med =D
Idag skulle jag ha städat rummet och slagit in paket men har bara gjort klart halv rummet och resten av dagen har jag lekt med datan. Får ta och fortsätta med städingen imorgon. Den egentliga planen var att sno vardgsrummet och kolla igenom alla harry potter men tror det blir svårt när pappa har bestämt sig för att vara ledig i 2 veckor. Najs! eller inte, haha. Det sköna med lov är ju att man slipper skolan, kan sova hur länge man vill, göra vad man vill och man slipper föräldrarna medans de jobbar.
Aja. Har fått höra massa roliga och hemliga saker idag! Kan ju tyvärr inte skriva ut det i bloggen. Hela grejen med hemligheter är ju att de ska vara hemliga =D

"Du får lova att inte berätta för någon!!! Absolut ingen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0