2 December

Trots att jag hade min vinterjacka var det jättekallt idag! Fick hoppa in i duschen för att värma mig när jag kom hem. Var riktigt skönt och nu sitter jag här i mjukisar och smälter maten =) Borde egentligen göra engelskan som skulle vart inne igår... ska börja snart!
Idag hann jag och Helena göra massa på projektarbetet! Satt i en datasal helt ensamma och pusslade ihop boken, riktigt kul var det att äntligen få se lite hur den kommer se ut =) Just nu älskar jag den och tror bara det blir bättre! Ikväll blir det nog tv och jag inte lyckas få med mig någon på promenad, kan vara lite svårt eftersom det är kall ute men men.
Nu ska jag faktiskt börja på engelskan, eller nej, först ska jag öppna chokladkalendern som jag glömde imorse!

"Får jag kleta lite?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0