14 December

Har, som jag nämt så många gånger tidigare, massa plugg den här veckan. Svenska och natur till imorgon, sociologi till på torsdag, drama till fredag och om jag inte har helt fel har jag loggbok att skriva också. I nuläget har jag börjat med svenskan. Borde jag vara stressad? Jaa. Är jag stressad? konstigt nog nej. Sitter ju här och lugnt skriver ett inlägg som säkert inte en jävel bryr sig om och väntar på att project runway ska börja. Måste ut med hundarna också. Sen har jag ju ridning och ikväll vill jag gå på promenad med Sara. Kommer jag hinna klart med plugget? Ja, på något sätt gör jag väl det.
Även om jag inte känner mig stressad bockar jag och bugar för att Jonas var villig att flytta matteprovet till 11 januari. Nu slipper jag oroa mig över att jag inte förstår något, nu har jag ju hela jullovet på mig =)

"jag behöver något långt och smalt som ingen bryr sig om - Din kuk!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0