11 December

Hallå i stugan =)
Jag är nyss hemkommen från en mysig kväll hemma hos Elli =) Var där och kollade på idolfinalen, har ju inte följt idol alls men den jag hoppades skulle vinna vann!
Är ganska trött så borde kanske sova men har på tok för mycket att göra innan jag kan krypa ner under täcket. Måste städa (är alltid stökigt i mitt rum och jag städar bäst på natten då jag inte har annat för mig), måste kolla på top chef och glee (sista avsnitten ju!! (= ) och så måste jag läsa min svenskabok. Så får se vilken tid jag kommer i säng, blir nog inte mycket sömn inte. Måste upp 12, eller måste och måste, vill gå upp då eftersom mamma och pappa drar iväg till tyskland. Fråga mig inte varför men jag tror det var julmarknad. Vet inte vad som flugit i pappa den här gången.
 
"Han är för ful för att vinna"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0