10 December

Jättekul att Jonas inte kom på matten imorse... dock fick vi någon annan lärare som inte ens lärde ut matte c, bra eller vad ?
Efter matten drog jag hem , käkade lunch packade ner datan och sen drog jag hem till Helena. Meningen är egentligen att vi ska plugga nu. Helena sitter ju i för sig och skriver sin svenska men jag orkar inte göra någonting. Svenskan och naturen är hemma, orkar inte läsa ped-led och sociologin är tråkig.......och så vidare.
Men får väl välja något, Helena tycker jag är dåligt inflytande och sitter och petar mig i ögat (?) haha nej men nästan ;)

Ska åka tillbaka till skolan vid 3 för att ha ped-led. Blir slappt eftersom det bara är pyssel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0