1 December

Yees, nu är det december och bara 24 dagar kvar till jul!! =) När jag kom hem såg jag att mamma har varit i mitt rum och satt upp en ljusstake och gett mig en liten julblomma, nu är det bara storstädning som gäller och sen kanske jag drar med mig jossan för att hitta lite pynt till rummet =) Vet att hon är sugen på att pynta sitt så det borde bli lätt.
Vaknade vid 12 idag och fick reda på att varken Helena, Sara eller Pernilla skulle på gympan så då stannade jag hemma och kollade på Harry Potter (a). Hann inte se klart den eftersom jag drog till Helena för att kolla serier och umgås med henne, känns som det var ett tag sen sist, haha.
Nu ska jag fortsätta kolla på brothers and sisters och sen bli det nog slutet på Harry Potter <3 haha nörd jag vet! (a)

"Hur går det för dig med männen?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0