Tomorrow she'll be gone =D

Eftersom Jossan ska åka till katrineholm imorgon och är borta till sin födelsedag så passade vi på att umgås lite och gå på promenad. härligt med lite frisk luft =) Ska umgås lite mer med henne snart, ska se på någon film på 5an som hon tycker är jättebra.


Jossan försöker visa en grodas sista steg

By the way så har pappa satt upp min whiteboard tavla och en vanlig tavla idag! Har väntat hur länge som hellst. Han har fortfarande en tavla och en spegel kvar men hoppas han fixar det snart. Själv har jag slappat vid poolen idag och städat lite. Jag vet, jag är så duktig =)
Nej nu börjar filmen, bye!

"jag vill också ha jättestora bollar!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha så tavlan ligger ite på golvet längre*? ;D

2009-08-09 @ 17:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0