Skolan..

.. var ingen höjdare. Drama, matte C och svenska B och bara massa tjat om prov och planering. Var ganska jobbigt att ta sig upp i morse och var ganska trött hela dagen, speciellt på eftermiddagen. Fick i alla fall skjuts hem till Helena av Billy, trevlig kille det där =) Spenderade lite tid framför sims hos Helena innan jag drog iväg till ridningen. Teori var det så var ganska lugnt. Sen hem och käka, byta om och cykla till träningen. Var inte lika jobbigt som jag hade trott, ska kanske dit imorgon också, får se hur kroppen mår och om jag orkar. Nu ska jag fixa true blood och försöka komma i säng tidigt, imorgon väntar Engelska C, gympa och svenska B...

"Tillslut kommer du se din morfar sitta på stolen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0