Skola imorgon =(

Får bli ett snabbt inlägg. Imorgon är man tillbaka i alla rutiner, normal dyngsrythm, skola och träning. Suck, sommarlovet har varit alldeles för underbart för att vara slut nu. vill inte tillbaka till skolan. Glada nyheter är väl ändå att man börjar 3e och sista året men sen vad? Har ingen aning om vad jag ska göra efter, vad jag vill bli eller någonting... Nej sånt här har vi inte tid med, klockan ringer 7 imorgon, måste hinna duscha, torka och platta håret med mera.

En snabb grej innan jag lägger mig i sängen. Kom nyss hem från Helena och där dödade JAG (är ganska förvånad själv) en JÄTTESTOR spindel, helt ensam. Är mäkta stolt över mig själv och det är Helena också =) Mamma kommer aldrig tro på mig när jag berättar det.

"Vi gör testosteronsaker!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0