....

är på så jävla dåligt humör just nu!! Mitt true blood avsnitt, som jag skulle sett igår (!), är fortfarande inte klart och hells kitchen har inte ens börjat ladda eftersom vårt internet suger och hatar mig... det här inlägget kommer säkert inte ens publiceras.
Mamma tvingade med mig på en fucking jävla långpromenad med hundarna och då fick jag tusen jävla myggbett som bara kliar och irriterar mig och inte nog med det, Jossan skriker på mig hela tiden och vill att jag ska leta upp en jävla luftmadrass plus att hon springer runt och skriker "luften är fri, luften är fri" och viftar mig i ansiket. döda mig nu tack!!

kände bara för att skriva av mig lite =)

Kommentarer
Postat av: jossan

säg bara när o var så vixar jag det :)

2009-08-06 @ 23:33:37
URL: http://jjsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0