7 Augusti

Skulle gått och lagt mig hyfsat tidigt igår så jag inte skulle vara jättetrött hela dagen idag men kom i säng någon gång runt 5... Hann i alla fall bli på bättre humör och se mitt true blood avsnitt som jag väntat evigheter på =)
Mamma väckte mig kvart över 1 eftersom det var så fint väder och hon tyckte jag skulle passa på att sola..... får hoppas att jag inte är seg och trött hela kvällen, det blir ju inte så kul eftersom jag ska kolla på BHL när de spelar =)
Tror jag och Pernilla ska åka någon gång vid halv 7 så ska faktiskt snart göra mig iordning, har redan duschat men har 1000 saker som måste göras!
Vi hörs antingen senare ikväll eller imorgon, ska se om jag kan få låna Jossans kamera så jag kan ta lite bilder =)

"Varje gång du torkar kommer jag vara här och blöta ner dig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0