4 Augusti

Var ett tag sen sist men jag har helt enkelt inte orkat. Kom för ett tag sen hem från en 24 timmars kryssning som jag åkte på med Jossa, mamma, pappa och Helena. Var ganska skönt att komma bort även om det bara var en dag. Vi hade i alla fall jättekul och drack några goda drinkar, haha. Var dock dålig en stund på vägen hem, tror det var en blandning av baksmälla och åksjuka, haha. Gick som tur var över så har kunnat äta både mat och lite av det godiset jag köpte hem =)
Har precis varit inne på sf:s hemsida och insett att jag kommer bli pank.... Ska se massa filmer som kommer. Bland annat Flickan som lekte med elden, luftslottet som sprängdes, new moon, allt för min syster och saw 6. Herregud... Kanske blir guldmedlem i alla fall? Haha

Nu måste jag gå och fixa mat. Mamma och pappa håller på och bygger på övervåningen och då är det jag och Jossan som står för maten....

"Han kommer inte våga hälsa på mig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0