19 Augusti

Har städat hela dagen idag, nästan i alla fall. Har fixat alla mina böcker så de är i bokstavsordning, tog ett tag eftersom de är ett par stycken. Har även plockat undan lite på golvet men har fortfarande en del kvar som jag får ta itu med en annan dag.
 Har haft en livlig diskussion med Billy gällande bra filmer och måste säga att mina slog hans med hästlängder. Han verkar inte ha sett en enda bra film, tur för honom så ha vi bestämt att ha filmkväll så han får se dem. Dock lovavde jag att kolla på de han föreslog. Får se hur det blir med den saken, kanske kan övertala honom att slippa.
Imorgon ska jag gå upp klockan 10(!). Är väl bra att vänja sig till skolan men lär inte få så mycket sömn... Anledningen till min tidiga uppgång är för att jag ska vara hemma hos Elli och fika med tjejerna imorgon =) Dock kommer inte Helena men henne ska jag träffa efter! Sen får jag se om jag pallarar mig iväg och kollar på BHLs spelning, jag och Pernilla pratade om det förut men som sagt får se hur det blir med den saken.

Nu ska jag ladda upp med glass, blåbär och chokladsås och kolla på riktiga och snygga vampyrer, till skillnad från twilight! haha. True blood är världens bästa serie! <3

"Såg nyss en tjej i lilla My frisyr"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0