14 Augusti

Har inga planer för kvällen. Vet att några av mina kompisar ska ut och äta för att fira den ena men inte jag. Blev aldrig tillfrågade men men vill de inte ha mig med så behöver de inte. Jossan har ju kommit hem nu så kanske ska passa på att umgås med henne. Hon fick 8 mile av mig i födelsedagspresent så hon blir nog bara glad om jag ser den med henne. Hon ville se den nyss men jag valde harry potter istället, haha.
Nej nu ska jag gå och klä på mig innan mamma kommer hem. Imorgon blir det i alla fall utgång! =)

By the way, idag fyller min granne och jossans bästa kompis år! GRATTIS NELLA =D!!

"Jag brukar sova i deras skjul"


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Tackar! :D :D

2009-08-14 @ 22:04:06
URL: http://shoreline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0