11 Augusti

Eftersom jag skulle vara ensam hemma hela dagen idag hade jag planerat att slappa vid poolen men.... på grund av för lite sömn och det faktum att det regnade så slappade jag i soffan framför en film istället =) Det var precis vad jag hade ork till att göra. Går inte och lägger mig försen 5 varje natt och sen väcker mamma mig alltid vid typ 11....Förstår inte vad jag gör uppe så länge, alla har loggat ut från msn men ändå sitter jag och degar framför datan. Får se till att ändra det eftersom skolan börjar om 2 veckor...

Har i alla fall precis kommit in från en långpromenad med Pernilla och nu ligger jag i sängen och käkar godis fast jag inte alls är sugen..
Nej gud vilket tråkigt inlägg det här blev! För att ni ska slippa höra mer är det bäst att jag sätter på en film och lägger ifrån mig datan, bye!

"Jag vill hålla allt hemligt så ingen tror att jag är värsta slampan!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0