19 April

Blev ingen utekväll igår och tur var väl det, har alldeles för lite pengar och Jossan vill ju åka till London i höst. Måste spara. Istället åkte vi till sickla för att stödja våra kära vänner i rockkarusellen. Är egentligen inte så jätteförvånad över att de vann, de är ju faktiskt ganska bra och har massa vänner så. För att fira åkte vi hem till Jesper och chillade lite, pratade och drack. Eller jag skippade ju drickan, blev ett glas men vi stannade ju inte så länge så. Pappa hämtade oss klockan 3 och när jag kom hem gick jag och la mig.
Vaknade klockan 3 idag, vilket jag verkligen inte kan förstå. Har sovit bort större delen av dagen och har inte lyft ett finger sen dess, bara sett på tv. Har inte ens klätt på mig, haha! Snart blir det middag, kommer sitta bra eftersom jag inte ätit något ännu, men nu, eftersom jag inte har något bättre för mig ska jag börja fundera på vad jag ska skriva mitt psykologiarbete om, Anders vill ju ha en arbetsplan imorgon. Får väl sätta igång, har inte ens en idé om vad jag ska skriva....

"Han ser inte lika dum ut som vanligt"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0