6 april

Insåg nyss att mitt senaste inlägg inte blivit publicerat men men. Kommer nog inte bli så mycket bloggande under lovet, speciellt inte när det är fint väder. Då vil man ju inte sitta här. Nu när jag redan är här kan jag ju berätta lite om min dag. Har vart ute och jobbat i trädgården största delen av dagen, hoppas att jag fått lite färg. Inget jag räknar med dock men man kan ju alltid hoppas!!

Ridningen var okej, fick världens mysigast häst men han var lite jobbig idag. Andreas sa hela tiden att jag skulle lätta på handen så tillslut höll jag typ inte tyglarna alls men han gick ändå på tygeln. Tror i och för sig inte att ni är ett dugg intresserade av att höra det här så.
Har tränat idag också, provade på ett nytt pass, jäklar vad jobbigt det var! Gav väl inte så mycket eftersom jag åt Ben and Jerry's när jag kom hem men ändå.

Imorgon får jag se vad som händer, förhoppningsvis är det fint väder så jag kan vara ute =) Nu ska jag se på tv och sen lite, eller kanske mycket, senare blir det sängen. Vi hörs när vi hörs!

Jossan - Pappa kan du bidra med lite pengar på måndag?
Pappa - Alltid är det bidra, bidra, bidra. Kan du aldrig säga något annat?
Jossan - Okej, kan jag få 100 kr på måndag?

"Jag äter bara protein just nu"

Kommentarer
Postat av: ☆ Ida Tallhed - norrbottens stolthet ;)

missa ine påskpussen, vm förtjänar den tycker du??

http://idatallhed.blogg.se/2009/april/paskpussen.html#comment

2009-04-09 @ 19:30:27
URL: http://idatallhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0