Lovet

Kan inte vara så kul att följa den här bloggen om jag aldrig bloggar men anledningen är att jag har varit sjuk. Jepp, hela lovet också. Fucking fantastic! Hann med ridning och träning i början av lovet men sen dess har jag legat hemma med feber och hosta. Med ett undantag, fredag. Skulle fira Elli tillsammans med tjejerna och sen på kvällen drog jag hem till Pontus där det väntade x antal människor. Kommer dock inte ihåg så mycket vad som hände eftersom jag drack lite för mycket, haha. Det jag kommer ihåg är i alla fall att jag hade jättekul, jag blev arg på Helena för att hon skickade sms från min mobil, lurade jesper att vi ville ha trekant (Var nog det roligaste jag gjort, haha!), gick hem och la mig med 38 graders feber och sen vaknade med 39.5 Var lagom kul när morfar kom på lördagen....

Stannade hemma från skolan idag eftersom jag fortfarande är lite sjuk, har spenderat hela dagen i soffan framför tv:n, har kollat på Harry Potter, som jag jämt gör när jag är sjuk, haha. Till och med Jocke har märkt det, han frågade till och med om jag gillade filmerna, haha. Innan han frågade om han fick låna lite pengar, såklart ;P

"Tyvärr så tycker folk om dem"

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, fattar seriöst inte att Jesper tror vivill ha trekant! :D Han tror ju fortfarande jag vill ha det med honom och mya XD

2009-04-14 @ 22:12:55
Postat av: jessica

Det är ju något fel på jesper så, haha! Ofta Mya skulle vilja ha med er två, no offence ;P

2009-04-14 @ 22:40:07
URL: http://jesjo.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag vet! Men han tror han kan övertala henne ^^ Jag låter honom tro det ^^

2009-04-14 @ 23:13:37
Postat av: jessica

Även om hon skulle gå med på det, och du också, skulle hon nog vara skittråkig. Bara ligga där liksom ^^ Kul för er, haha =)

2009-04-15 @ 23:32:39
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0