Kvällen

För alla er som undrar, vilket säkert inte är många, så gick ridningen skit. Verkligen skit! Kändes som slöseri med tid att ens vara där. Har tydligen prov nästa vecka också, kul. Var på dåligt humör efter ridningen men träffade Helena så då blev jag ju självklart på bra humör igen =) tyvärr var hon ju inte i skolan så hade lite catching up to do. Eftersom hon gick hem nyss sitter jag och tittar på ballar av stål, ganska kul men finns bättre.

Imorgon kommer gossip girl och one tree hill så det ska vi se! Plus heroes såklart. Längtar! Något jag inte längtar till är kursprovet i tyska imorgon. Hade läsförståelse i fredags och jag ville lämna in mitt blankt, fattade noll liksom. Kommer jubla om jag får G!

"Man kan ju inte döda barn"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0