23 April

Just nu är jag inte på bra humör. Hade planerat att plugga till ridningen idag eftersom jag har prov på fredag men har tappat bort lappen, igen! Har ingen aning om vad jag ska kunna, toppen! Får vända rummet upp och ner för att hitta den, måste ha den liksom.
Anyway, kanske ska berätta lite om min skoldag, eller vad tycker ni? Var jättetrött när jag vaknade så snoozade lite extra länge. Fick därför bli uppsatt hår, precis som resten av veckan. Har inte orkat platta det alls, haha. Dagen flöt väl på som vanligt, inget spännande där inte. Hade poweryoga och massage på gympan och det var verkligen inget för mig. Var inte alls kul, eller det var ju kul att kolla hur jäkla dumma alla såg ut men that's it.
Ska se klart på top chef nu och sen ska jag ju förstöra mitt ganska städade rum...

"Eller vill du att jag ska gränsla dig?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0