15 April

Är nyss hemkommen från Helena, blev en liten "ta-igen-serierna-jag-missat-dag", mysigt mycigt. Hann med ett hells avsnitt och två stycken heroes, me like! Sen hann vi även med lite annat smått och gott, bland annat planer inför helgen. Lutar mot en utekväll, vilket jag ser fram emot efter mitt misslyckade lov. Andreas tyckte jag var ovanligt rolig idag, trodde jag hade legat hemma i sängen och skrivit upp skämt jag kommit på, haha! Skulle nog kunna vara något jag skulle göra men det hade jag inte. Ibland måste man ju vara lite roligare, and who can blame me? Har ju legat inne en hel vecka.
Nu måste jag tyvärr läsa min tråkiga engelskabok, diskussion imorgon och jag har en bit kvar om man säger så... Godnatt!

"Du får fylle-smsa honom igen"

Kommentarer
Postat av: jossan

nej för ja kan inte på tisdagar

2009-04-16 @ 07:36:38
URL: http://jjsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0