1 April

Har ni fått höra massa aprilskämt idag? Jag har faktiskt inte hört ett enda, inte som var menat till mig i alla fall. Men mig gör det inget, är inget big fan av dem. Kan inte hålla masken om jag själv skulle berätta ett, haha! Var faktiskt lite frestad att gå fram till en tjej idag och säga "åh, vilken snygg kjol" och när hon tackat eller vad hon nu skulle gjort skulle jag kläckt ur mig "april april", men riktigt så taskig är jag inte.

Ingen har väl gått miste om det fina vädret idag? Tänkte väl det! Trots den pissiga dagen i skolan har jag vart på bra humör hela dagen, det måste ju ha med vädret att göra =)
bokdiskussionen gick bra trots att jag bara skummat igenom den otroligt tråkiga boken. Men resten av dagen var verkligen meningslös. Linnea och Filippa hade lektion och det enda de gjorde var att lämna ut kopierade papper med fakta om en minoritet och sen lite frågor. Var tvugna att stanna till 3 för att redovisa... Fick i alla fall kexchoklad för att vi var så snälla och duktiga =)

Nu ska jag kika runt efter sommarjobb och sen är det ju greys, bye!

"De har just ätit 1 lite glass!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0