"Välkommen till matte för idioter"

Japp, matte för idioter är precis vad vi hade idag, Carin gick igeom superlångsamt på tavlan och hela klassen skulle hänga med och säga svaren högt, suck!
Idag på gympan skulle vi lära oss att sätta upp ett tält och tända en brasa för att få vatten att koka, seriöst behöver man lära sig det? Jag kommer ändå aldrig campa förutom på en campingplats och jag kan ju fan skaffa ett tält som sätter upp sig självt. Efter skolan stack jag och Johanna iväg och tränade, var verkligen länge sen så det var verkligen skönt. Kände att jag hade tappat lite och det hade ledaren Pierre också som alltid lyckas tappa bort sig mitt i passet. Förutom gjorde hans inte ens rörelserna i takt till musiken, han har blivit lite bättre men han gör fortfarande fel ibland. När jag kom hem kände jag verkligen för att duscha men var ju tvungen att äta först, annars ger ju inte träningen lika mycket.
Nu sitter jag och försöker skriva på min rättskunskapsuppsats men har glömt pappret i skolan så det blir inte helt lätt, men smarta Helena kom på att jag har håltimme imorgon så kan ju göra den då plus att jag kan få hjälp av Siri! Ska i och för sig inte gå på lektionen imorgon eftersom jag inte ens var på en rättegång utan fick Daniellas stödord, känner inte riktigt för att redovisa då, är lagom svårt att bara skriva en uppsats.
Så imorgon slutar jag runt 2-3, har faktiskt inte den blekaste men Helena den lyckosten får gå hem klockan 11 eftersom vi inte har svenska, orättvist!

Måste sätta igång med tyskan nu också, har läxa till imorgon. Läser en ASTRÅKIG bok om tioåringar, låter inte så kul eller hur?

"Du skrattar som Hia Hia"

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, jag är bäst :D

2008-09-25 @ 21:39:14
URL: http://helenasvanberg.blogg.se/
Postat av: Jessie

Det är klart! =)

2008-09-27 @ 15:03:43
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0