kort dag!

Började ju klockan 8 idag och det var väl kul med teckenspråk, synd bara att Helena inte var där. Billy var i alla fall där så jag kunde jobba med honom =)
Kom hem runt kvart i 10 och förökte sova, funkade inte så jag tog en dusch istället. Ska strax gå och käka, är ganska hungrig just nu. Har inte ätit något på hela dagen och jag har ju vart uppe i drygt 4 timmar.

Förresten fyller min kusin 20 år idag, Grattis henne! <3
Ska åka och fira henne på lördagen, kommer bli spännande, hon har nämligen fest imorgon så hon lär ju vara lagom pigg när hela sälkten kommer, haha!

Såg ni att jag bytt design på bloggen? Ni borde ha sett det i alla fall. Fixade det nyss! Har ju haft tingeling ett bra tag nu så kände att det var dags att byta och vad passar inte bättre än lite höstfäger?

"Det måste ju vara en snygg kille!"

Kommentarer
Postat av: Helena

Höst :D

2008-09-04 @ 12:37:05
URL: http://helenasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0