Duktig(A)

Japp, är faktiskt jätteduktig, eller i alla fall lite. Har gjort klart tyskan och engelskan så nu har jag bara städning och packning kvar. Men jag har ju klarat av 50 %. Var tvungen att passa på att prata med Helena när hon var inne på datorn, har ju inte pratat med henne på hela dagen så. 
Tänkte fixa städningen efter maten och sen ikväll börjar jag nog packa, är ju fan bara en och en halv vecka kvar nu och det gäller att vara ute i god tid. Kan ju inte direkt säga att jag var det när jag packade till öland, skulle börja en vecka innan men det blev typ 2 dagar istället, vill inte ha det så den här gången.
Ska nog ta och skriva en packlista nu så jag har det klart =)

"Men sen kom jag på att vi inte går i fyran längre"

Kommentarer
Postat av: jossan

äääh, du som tog bilden jöh! :P

2008-09-03 @ 20:01:51
URL: http://jjsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0