9 September

Hatar att börja skolan klockan 8, speciellt när första lektionen är rättskunskap eller tyska. Idag var det hemskt eftersom vi börjar med 1 h och 20 min rättskunskap och sen direkt efter har vi en lika lång tyskalektion. Fast dagens tråkigaste lektion var solklart matten! Hade verkligen matte för idioter. Gick igen varenda tal på tavlan och hon pratade extra långsamt för att alla skulle förstå. Jag, Helena, Martina och Marcus hade redan gjort alla tal som hon visade på tavlan, för si så där 3 lektioner sen så vi satt och gjorde annat medans hon hade genomgång. Vi lärde Martina och Marcus att säga fitta, mycket ful tant, ful gubbe med mera på teckenspråk. Riktigt kul faktiskt =) Eftersom vi var små genibarn fick vi gå hem lite tidigare (A)
Satt också och verkligen ville skrika ut varje rätt svar men då hade jag väl blivit utkastad, vår lärare är nämnligen lite speciell om ni inte redan fattat det.

Nu ska jag packa klart det sista inför spanien, eftersom dagarna bara flyger iväg har jag inte så mycket tid på mig. Idag ska jag till farsta sen när Jossan kommer hem, hon måste köpa en bikini, det kan man ju knappast vara utan när man åker utomlands. Imorgon går jag till 4(!) i skolan och efter det ska jag till stan med Tobbs och Helena, ska ju till bluefox och prova minikjolar och lack hotpants, if you remember =D

"Varför får ni lära er sånt?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0