4 September

Idag började jag faktiskt packa! Jag vet, jag är duktig! Har inte städat klart än men tänkte ta det nästa vecka så det är rent och snyggt när jag åker. Smart jag vet! Är verkligen på otroligt bra humör idag, vet inte varför men är helt speedad! Helena är inne på datorn nu också så det bidrar ju en hel del ! =)
Har vart ett riktigt tjockisbarn idag, har druckigt massa läsk och smällt i mig en hel jävla pizza! Oj blir väldigt många utropstecken, men skit samma!
Pappa håller på att fixa vårt nya internet och han gör det på min dator så måste låna jockes och eftersom jossan är ett sånt bloggfan måste jag lämna över den till henne nu =(

"Han är äcklig, speciellt när han pratar!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0