3 September

Woho, klockan är snart bara halv 2 och jag är redan hemma! Fick sluta klockan 1 idag, hade bara lite historia och sen fick vi gå =) Tyvärr var Helena sjuk så fick inte träffa henne idag, får förhoppningsvis träffa henne på fredag då vi ska ha saw-maraton! Kommer bli sjukt läskigt, eller kanske i alla fall, har ju inte blivit rädd de senaste gångerna vi har sett skräckfillm. Nej nu måste jag göra lite tyska och engelska, har varken matte eller engelska i skolan imorgon så typ ALLA UTOM JAG OCH CARRO börjar kvart i 2!! Själv måste man sitta i skolan klockan 8.....

"allt man tänker på är hans stora näsa"


Kommentarer
Postat av: Carro

ja det är väldigt synd om dig och mig tycker jag :(

men neej, man tänker INTE bara på hans "stora" näsa, knäppisar som tycker det alltså haha!

2008-09-03 @ 15:40:54
URL: http://carolinebergquist.blogg.se/
Postat av: Jessica

japp =( Haha mjo lite gör man det, i alla fall jag och Sara ;)

2008-09-03 @ 16:16:09
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0