28 september

Idag när jag vaknade var det alldeles för fint väder för att sitta inne och plugga, så jag tog Sammie på promenad i 1 timme och 20 minuter. Efter det duschade jag och pluggade lite. Läste lite i min engelskabok, har läst så långt man ska läsa nu i alla fall. Åt för en stund sen, lunch alltså, väldigt sent tycker min pappa men ska ju snart på hockey och måste ju äta innan och man kan ju inte käka middag klockan 4. I och för sig brukade jag käka middag klockan 4 när jag simmade, vi började alltid vid typ 5 och man klarade sig inte på den äckliga maten i skolan.
Ska ju som sagt snart på hockey, vet inte vilka de möter men jag hoppas de vinner =)

"Tror du pappa blir arg om jag kommer hem nu?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0