27 September

Funkade inte att blogga igår, texten blev enorm så sket i det. Sket även i rättskunskapen igår, har ju inte vart på någon rättegång och var inte så sugen på att redovisa då. Fick lite extra tid med uppsatsen istället, hoppas att jag mejlade den till rätt lärare också, är inte så säker på vad hon heter, haha!
Skulle rida igår och det var väl helt okej, fick öva på precis vad jag ville så. Efter det tog jag med mig Jossan och stack till Helena för att kolla på Saw med henne och Tobbs, de filmerna är verkligen bäst! Längtar tills nummer 5 kommer =)

Idag vet jag inte vad jag ska göra, tog i alla fall en dusch nyss. Innan det åt jag och fixade mina jeans. De är lite för stora så bestämmde mig äntligen för att sy in dem, nu kanske jag faktiskt kommer använda dem.
Ska kanske ta och städa mitt rum, behövs ju verkligen. Men jag känner inte riktigt för det, tror jag ska fjäska för Jossan så jag kan se på gossip och oth istället!

"Hon blev inte ens sur!"

Kommentarer
Postat av: jossan

wäho, snart ha ja städat klart och då kan du få se på oth & gg ;)

2008-09-27 @ 16:22:55
URL: http://jjsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0