23 September

Tråkig skola idag, pallar inte ens skriva om det. Är inte på världens bästa humör idag, fram till typ nyss hade jag bara käkat en munk sen halv 5 igår. Alla i skolan tyckte jag var galen och att jag typ borde vara helt borta, haha. Ska snart över till Helena igen, var där precis efter skolan och kollade på GG, ska väl fortsätta med det eller något. Måste plugga lite också eftersom vi har prov imorgon.
Pallar inte alls sitta här, måste göra mig klar så jag kan gå till Helena, igår fick hon vänta i typ en timme eftersom jag var upptagen och lekte "2 sjuka frågor av Jessica" Hann dock bara ställa en på en hel timma.

"Jag sparkade henne i magen"

Kommentarer
Postat av: jossan

cp

2008-09-23 @ 20:19:02
URL: http://jjsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0