21 September

Kom nyss hem från Helena =) Har spelat data och tv-spel men var där innan maten också och då blev det Gossip Girl! Skrev ju tidigare att jag hade massa att plugga på och jag pluggade faktiskt. Gjorde tyska, eller läste en svensk recension om boken, gjorde även lite histora/svenska men det måste jag göra mer av. Ska plugga lite nu innan jag ska sova, måste upp ganska tidigt, måste ta ut hundarna eftersom mamma och pappa har dragit till venedig. Jag vet, vi kom nyss hem från spanien men pappa fyllde år i torsdags och det räckte tydligen inte att bli firad i spanien. Men måste gå härifrån nu, godnatt!

"Du verkar inte något vidare intresserad heller, i alla fall inte i verkligheten"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0