11 September

Har hunnit göra 3 saker sen jag kom hem. Det första var att leta reda på min telefon jag glömt hemma, det andra var att duscha eftersom vi hade gympa som sista lektionen och det tredje var att fixa pengarna jag ska ha med mig till spanien. Nu ligger de fint i min plånbok och min plånbok ligger snart i säkert förvar i min väska.
Skolan idag var tråkig, faktiskt riktigt tråkig. Höll på att somna på samhällslektionen, igen. Såg någon tråkig film. Fördelen med skolan var att det var min sista för den här veckan. Ska ju snart dra till spanien!! Men innan det måste jag packa klart det sista, städa mitt rum och sen ikväll har jag en sparad morden dvd jag ska se. Vet inte om jag orkar gå och lägga mig, ska ju åka hemmifrån typ 4 eftersom planet går 7 men det är bara det att jag har vart uppe sen 7 imorse, får se hur länge jag orkar hålla mig uppe....

"Knack, knack, sista chansen nu!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0