10 September

Klev typ nyss innanför dörren, för första gången idag. Gick till skolan runt kvart över 9 och sen åkte jag ju till stan. Skoldagen var ganska najs trots att vi gick till 4. Lyssnade på musik och sen såg vi på film. Ända riktiga lektionen vi hade var psykologi mellan 15-16. Visst var väl lite onödigt att komma till skolan bara för att lyssna på musik men lärarna hade bestämt att vi skulle det så.
I stan provade jag och Helena lite "udda" kläder. Eller för oss är de ju udda. Provade en jättekort kjol som jag faktiskt vill köpa men hade inga pengar idag =( Det var lite kort över rumpan och inte världssnygg baktill men framtill var den drop dead gorgeous! Får åka tillbaka sen när studiebidraget kommit!
Kanske lägger upp bilder sen, kanske, annars är det bara Helena och Tobbs som får se mig i kortkort (om jag inte köper kjolen förstås), Filip skulle kanske komma men han glömde, sket i det eller är spårlöst försvunnen, vem vet?

Trots att klockan bara är halv 8 är jag jättetrött och vill sova, börjar ju 8 imorgon men sitter nog uppe lite till. Kan passa på att läsa lite i min bok, vill ju ha den utläst till imorgon och nu har jag bara 150 sidor kvar typ =)

"Ni kommer bländas av mina ben!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0