1 September

Hände inget kul/spännande hos farmor igår så jag såg ingen mening i att blogga. Stack till Helena efter och det var väl där allt det roliga hände =D
Idag var det skola, som vanligt. Den roligaste lektionen var ju självklart teckenspråk, älskar verkligen våran lärare! Han hör inget och vi har ingen tolk men han lyckas ändå få alla att lyssna och fatta =)
Kom hem för ett tag sen och borde börja städa eftersom jag ska till Helena efter ridningen, men jag känner ju mig och det kommer säkert bli så att jag sitter kvar här vid datorn eller gör vad som hellst förutom att städa. Men jag måste faktiskt städa så jag får ner min tvätt i tvättmaskinen, ska ju snart börja packa till spaninen och det går ju inte om man inte har några kläder.

"Jessica satt och sjöng  under hela lektionen"

Kommentarer
Postat av: jossan

tss, städa in my ass, du har inte städat alls xd

2008-09-01 @ 19:39:52
URL: http://jjsefin.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: ja det skulle vara underbart kul :D

2008-09-02 @ 09:08:49
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0