Torsdag

Hade bokdiskussion idag när jag kom tillbaka till skolan, ville egentligen inte diskutera eftersom jag inte kunde frågorna men det gick bra ändå, imorgon ska jag skriva om boken. 
Efter skolan stack jag och tränade med Johanna och kom hem för en stund sen, har duschat och käkat så nu ser jag ut som en koalabjörn med turkosa mysbyxor. Haha! 
Johanna, hennes pappa och Putte hade jättekul på vägen hem, skrattade en massa åt att jag sa att jag inte brukar hälsa på min granne om inte han säger hej först. I och för sig är det ganska roligt, vi bor ju liksom grannar och har gått i samma klass från sexårs till typ 7:an. Jag tycker i och för sig inte om att säga hej till personer som jag inte är säkra på kommer svara, fast varför skulle han inte? Men men...
Ska träna imorgon efter skolan också tror jag, ska i alla fall ta med mig grejorna. Slutar ju klockan 4 och passet börjar 5, hinner nog läsa lite i min svenskabok däremellan. Men nu ska jag faktiskt gå och läsa lite i den och sen ska jag platta håret och se på tv, criminal minds you know!

"Det där går jag inte på, din syrra och hennes klass brukade göra den hela tiden!"

Kommentarer
Postat av: jossan

HAHA, först anklagar du mig- din bästaste sötaste & snällaste syrra ( okej du har bara en syrra men ialalfall) att skolka och sen vill du låna min jacka, hello vad är detta för stil!?

2008-10-16 @ 20:16:22
URL: http://jjsefin.blogg.se/
Postat av: jossan

tss xd när ska du ha den?

2008-10-16 @ 20:30:00
URL: http://jjsefin.blogg.se/
Postat av: jossan

hmm om du kmr upp me vatten + is lovar jag att fundera på saken ;D

2008-10-16 @ 21:14:01
URL: http://jjsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0