Stressad!

Känner mig jävligt stressad just nu. Det här är faktiskt första gången idag som jag kan sätta mig ner och ta det lugnt, eller var ju inte så stressad i skolan, bara efter. Skulle ta foto idag, igen, men det var någon äcklig jävla cpklass som skulle dra över i typ en halvtimme så vi fick ju fan aldrig ta vårt foto. Slutar egentligen klockan 3 men fotot var planerat till 20 i 4 men eftersom det var försenat kunde jag inte ta 3 över tåget utan fick ta 33-tåget, kul. Kom typ hem, hann byta om och sen var det bara att dra igen.
Har inte käkat sen halv 11 imorse så är ganska hungrig men ska iväg på hockey snart så pallar inte fixa någon mat. Käkar lite remmar nu och hoppas att pappa bjuder på något sen =)

Gick förresten asbra på ridningen idag! Hade halvgrupp, hälften stod på marken och hälften red. Kändes i och för sig inte så kul att rida när man vet att de pratar och tittar på en hela tiden. Måste träna på att ha stödet i magen så kommer få sitta i skolan som en jävla idiot och spänna magen hela dagen, kommer nog se ganska kul ut.

"Jag sitter som en chipspåse hela tiden!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0