Söndag

Har faktiskt varit duktig och pluggat lite nu, visst började jag lite senare än planerat men skit samma. Har i och för sig lite saker jag måste dubbelkolla med Carro men det hinner jag göra innan provet imorgon.
Ska iväg och träna sen klockan 4, känns som det var en evighet sen. Tränade visserligen i torsdags men ändå, tränar ju bara en gång i veckan nu, förut var det 4. Ska nog sluta äta godis, köpte massa godis igår och det ska jag självklart äta upp men när det är slut ska jag nog sluta. Köper oftast bara godis för att det är gott, inte för att jag är så jättesugen. 
Men men, ska plugga lite till nu och sen måste jag byta om. Mitt hår är fortfarande lockigt (Hade ju ton med hårspray i det igår, var faktiskt tvungen att köpa en ny), så det ser skitkonstigt ut när jag ska sätta upp det. Men jag har ju lite mer än en timme på mig så det ska nog gå att ordna =)

"Vart ska du sova ikväll?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0