Lördag

Mötte Helena och handlade läsk på coop, drog sen till henne och spelade tv-spel, pratade och hade det allmännt trevligt. Fyfan vad jag skrattade asså! Gjorde ett litet experiment också, var faktiskt ganska kul men jättetaskigt! Tänker inte berätta varför tyvärr. Vi hade tänkt gå på en promenad men ville äta upp våra chips först och när de var uppätna hade vi ingen lust längre. Kollade igenom massa gamla bilder istället och fan vad kul det var, har tyvärr ingen att visa, inte för att jag hade velat, haha! 
När jag skulle hem halkade jag i Helenas trappa två gånger och missade handtaget till bilen, tappade nycklarna när jag skulle låsa upp dörren också, gissa om pappa trodde jag var full. Det var jag ju såklart inte, hade bara drukigt cola och det är ju bara fjortisar som bli fulla på det XD

"Men om jag hade en lila pung, hade jag vart en viol då?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0