Lördag

Som ni kanske ser har jag ändrat bloggdesign. Tycker pon och zi är så söta så var bara tvungen att ha dem! =D Jossan lär väl komma snart och be mig ändra hennes, det brukar hon göra. Juste, hon har tagit bort sin blogg så det lär hon inte alls göra när jag tänker efter, haha.
Idag vet jag inte vad jag ska göra, pappa är arg på mig så vet inte ens om jag får gå ut men det skiter jag i. Helena ska fira sin bror idag men hon kanske har tid efter, kanske ringer och kollar om hon inte har andra planer. Ska nog städa lite i mitt rum när jag ändå har tid och sen hoppas jag att det inte blir middag allt för sent, har bara käkat nudlar idag och det var ett tag sen.

"Vi måste ta med henne för då är det större chans att vi får komma"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0